Subject: FW: Võimalik ehitustegevus KÜ 41201:001:0047, Alaküla tee 17, Lihula linn, Lääneranna vald
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 11:30:01 +0300

From: Siim Jaksi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 3, 2024 11:27 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: RE: Võimalik ehitustegevus KÜ 41201:001:0047, Alaküla tee 17,
Lihula linn, Lääneranna vald

Tere

Täname teavitamast!

Transpordiamet jälgib olukorda.

Lugupidamisega

Siim Jaksi

Juhataja / Teehoiuteenistuse järelevalve osakond

+372 5344 8900

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Ingvar Saare <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 30, 2024 11:56 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Võimalik ehitustegevus KÜ 41201:001:0047, Alaküla tee 17, Lihula
linn, Lääneranna vald

Tervist,

Soovime juhtida tähelepanu, et Alaküla tee 17, Lihula linn, Lääneranna
vald, Pärnumaa on alustatud ehitustegevusega Pärnu-Lihula tee
kaitsevööndis. Lääneranna vallale ei ole eelnevaga seoses ühtegi taotlust
esitatud. Asukoht jääb eeldatavalt riigimaantee kaitsevööndisse.

Lääneranna vald avastas võimaliku ehitustööde teostamise eraisiku teatest,
et Alaküla tee lõppu ja sealt eramaale (Olerexi tanklasse) sõitu piirav
betoonplokk on algsest asukohast teisaldatud. Kontrolli tulemusena
tuvastati, et Alaküla tee 17 kinnistul on alustatud kaevetöid ning plokk
on teisaldatud.

Kinnistu omaniku Elle Rõõsiga (telefon 58274737) 29.08.2024 telefonitsi
suheldes ütles viimane, et tema kaevab lihtsalt auke, et istikuid istuda.

30.08.2024 helistas Lääneranna valda eeldatava ehitustegevusega seotud
isik Illar Leemets (telefon 5155711), kes teavitas, et kaevik täidetakse
killustikuga ja ta paigaldab antud asukohale temale teadaoleva objekti.
Millega tegu, seda ei oska Lääneranna vald lähemalt täpsustada.

Praeguseks hetkeks on vald teetõkise Alaküla teel taastanud, kuid juhime
Teie tähelepanu võimalikule kooskõlastamata tegevusele riigimaantee
kaitsevööndis.

Lugupidamisega

Ingvar Saare

Vallavanem

Lääneranna Vallavalitsus

+3725119242

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.laanerannavald.ee/> www.laanerannavald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.